Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!

Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Зустрічаєм новий Porsche Cayenne GTS

Новачок отримав потужний 8-циліндровий двигун twin-turbo об҆ ємом 4 літри, який розвиває 455 к.с. та 620 Нм крутного моменту. Кроссовер з приставкою GTS не є топовим варіантом моделі Cayenne, але за багатьма позиціями саме він є уособленням спорту та драйву. Модифікація Cayenne GTS пропонується як для звичайного кузова так і для купе. На європейському ринку вартість базового позашляховика стартуватиме від 100 тисяч євро, а перші машини надійдуть клієнтам вже у липні цього року.

Як і раніше, Cayenne GTS потрапляє в проміжок між Cayenne S та Cayenne Turbo, включаючи оснащення спортивними компонентами шасі та підвіски для підвищення динамічності кроссовера. Однак найбільшою перевагою новачка є новий 4-літровий турбодвигун, який дозволяє кроссоверу прискорюватись з місця до першої сотні всього за 4,5 секунд. Мотор агрегатується з 8-ступеневою роботизованою коробкою перемикання швидкостей Porsche Tiptronic S. Максимальна швидкість модифікації GTS становить 270 км/год. За інформацією виробника середня витрата пального Porsche Cayenne GTS знаходиться на рівні 12 літрів на кожні 100 км пробігу.

Зовнішній вигляд Cayenne GTS підкреслений спортивними нотками та індивідуальними елементами кузова. Пакет Sport Design включає в себе чорну глянцеву обробку та блискучі 21-дюймові колісні диски. Але найбільше лоску екстер҆ єру додають тоновані фари головного світла з світлодіодними елементами. Спортивна вихлопна система винесена позаду бампера досить в оригінальному стилі, завдяки чому автомобіль можна індифікувати як модифікацію GTS.

Інтер҆ єр має власні фішки та особливості, але ми одразу помічаємо алькантару, яку використали в обробці сидінь, рульового колеса та панелі приладів. Виглядає салон дуже переконливо, адже на думку багатьох експертів цей інтер҆ єр є крітерієм якості та розкоші в сегменті преміум кроссоверів.

На відміну від базового Cayenne, новачок має занижену на 20 мм підвіску та спеціальну систему керування поворотом коліс під назвою Porsche Torque Vectoring Plus. Робота цієї системи полягає в автоматичному гальмуванні одного з коліс для більш кращої керованості в екстремальних режимах водіння. Також, на цю версію можна додатково замовити керамічні гальма, адаптивну підвіску та систему стабілізації Porsche Dynamic Chassis Control. Отже з огляду на непогане оснащення ціна виглядає не настільки вже і захмарною…

 

 

16.06.2020
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Зустрічаєм новий Porsche Cayenne GTS

Політика конфіденційності